2009. december 10., csütörtök

Nagy újrakezdés

Kedves mindenki!

Sok szeretettel és nagy örömmel szertném bejelenteni, hogy nagy-nagy újrakezdés következik!
Elsősorban a magánéletemben, de remélem ez a blog hangulatán és tartalmán is látszani fog. Például ugyebár a rendszeresség... :)
Mert kösziklára kell építkezni.
Valaki azért hallja én tőlem e beszédeket, és megcselekszi azokat, hasonlítom azt a bölcs emberhez, a ki a kősziklára építette az ő házát: és ömlött az eső, és eljött az árvíz, és fújtak a szelek, és beleütköztek abba a házba; de nem dőlt össze: mert a kősziklára építtetett. (Mt7,24-25)
Jézus Krisztus ez a kő, az Ő beszédeinek belülről fakadó megtartása, ami az Ő akaratában való járássá lesz. Ez az a más állapot, amire az Úr azt mondta, hogy "a mennyeknek országa tibennetek van". Micsoda ígéret ez!
Imádkozom Istenhez hálaadással, hogy nem hagy el sohasem. Ha elgurulok is, akár a drachma vagy elcsatangolok, mint a juh, ő megkeres, utánam jön és hazavisz. Előbb gondoskodott rólam, mint hogy megfogantam volna, és többet és jobbat adna, bárha befogadnám: igaz gönyört, örömöt és nyugalmat.
Ragaszkodjunk az Úrhoz, ne zárjuk el magunkat a Lélektől, engedjük szóhoz jutni, figyeljünk rá és a részleteket bízzuk csak Rá.

2 megjegyzés:

  1. hello kedves szerkesztő, én egy keresztény ember vagyok de nem rég óta vagyok keresztény. És lennének kérdéseim a kereszténységgel kapcsolatosan. nagyon örülnék neki a meg hallgatna valaki aki régebb óta keresztény mint én.

    VálaszTörlés
  2. Kedves nem rég óta keresztény,

    én sem vagyok olyan rég óta keresztény, ennek a blognak az elhanyagolása is emberi gyarlóságomból fakad, de nagyon örülök, hogy rátalált/rátaláltál, szívesen meghallgatom.
    Talán a legjobb, ha ír/írsz az e-mail címemre: mihalyfuredi@gmail.com
    és ott folytatjuk.
    Üdvözlettel,

    (talán) régebb óta keresztény

    VálaszTörlés

Hozzászólna / hozzászólnál? A dobozba írva megteheti / megteheted.